SERVICE

Vi gjør hele tiden vårt beste for å være god på service og oppfølging av våre kunder.

Det betyr ikke at maskinen bare skal fungere optimalt, men du som kunde skal også vite at vi gjør vårt beste for å tilby gode produkter og varer til konkurransedyktige priser, samt tilby nyheter med jevne mellomrom.

 

SERVICEAVTALEN INNEHOLDER

 

  • Justeringer og rens i faste intervaller
  • Arbeidstimer
  • Sjekk av deler
  • Overflatevask
  • Rask oppfølging på service og reparasjoner
  • Et oppdatert delelager for effektiv oppfølging
  • Jevnlige besøk av vårt serviceteam
  • Utkjøring
  • Årlig hovedrens
  • Rask leveranse av varer og tjenester
  • Opplæring ved behov

 

Det handler om å levere det produktet du som kunde forventer, og helst litt til.

 

 

 

SPØR OSS OM

 

SERVICE

 
 
 
 
 

Copyright 2016 Det Bergenske Kaffeselskap AS